Stichting Kinderopvang Friesland

Kinderopvang Friesland is de beste oplossing voor jouw gezin als je werk en de zorg voor kinderen wilt combineren.

We werken lokaal, dus dicht bij jou in de buurt in IKC Aventurijn.  Ook zijn we flexibel. En we stellen je kind en jullie gezinssituatie centraal. We creëren een tweede thuis voor jouw gezin met onze professionele en betrokken medewerkers.  Je kind is bij ons in vertrouwde handen. Door te luisteren naar onze kinderen, ouders, medewerkers en professionele partners bewaken we de kwaliteit van de locatie. Zo groeien we mee met de moderne eisen die gesteld worden aan kinderopvang.

We bieden jouw gezin de beste oplossing.

Dit doen we met behulp van ons pedagogisch beleid. Hierin beschrijven we waarom we doen wat we doen en hoe we dat doen. Jij weet dan wat je kunt verwachten van onze aanpak.

Klik op onderstaande afbeelding voor meer informatie over het pedagogisch klimaat.

IKC Aventurijn Een dynamisch Integraal Kind Centrum met een plus!

Onze missie en visie

Kansen voor kinderen naschools aanbod

Om alle kinderen volop kansen te geven, bieden wij een naschools aanbod met een gevarieerd programma aan.